بیاین یکم بخندیم!!!

بیاین یکم بخندیم!!!

 

دست خطِ دکتر:
چیزی که تو میبینی=> ∮₪₩₮£
چیزی که دکترِ داروخانه میبینه => آموکسی سیلین 500 میلی گرم





این حرف بزرگمهر که می گفت
“سحرخیز باش تا کامروا شوی” رو زیاد جدی نگیر
دور و بر ما، سحر خیز ها یا کله پز شدند یا نانوا





عشق به شکل پرواز پرنده ست ولی شاعر دقیقن ذکر نکرده کدوم پرنده
لاشخور یا کرکس یا جغد





سوار اتوبوس شدم خورد نداشتم یه هزاری داشتم با یه پنجی گفتم پنجیرو بدم که یارو خورد نکنه بگه برو کصافط گرفت ۴۹۰۰ تومن سکه صدی داد ، منم یه مشت سنگ ورداشتم ریختم تو اگزوزش
دیگه اون اتوبوسو ندیدم





ای بابا ، ریدم تو سرعت این اینترنتتون
رئیس جمهورِ جزیره "زاپاخ تیران زئوس" (!!) در حاشیه‌ی اجلاس سران غیر متعهد





این پفک جدیدارو تف میزنی نمیچسبن به هم . از قصد اینجوری ساختن تا تفریحاتمونو
ازمون بگیرن . کار آمریکا و اسرائیله کاملا مشخصه!...
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل






رفـــــتم امتحان رانندگی بدم
سرهنگه گــفت اول که می شینی تو ماشین چیکار میکنی ؟؟؟
گفتم صدا آهنگمو تا ته بلندم میکنم





ميگن جنتي خواستگاراول حوابوده! چون سنش بالابوده بهش ندادن




جیگر" یکی از شخصیت های عروسکی که در مجموعه جدید کلاه قرمزی در نوروز ۹۱ از تلویزیون پخش شد ، ممنوع التصویر شد. از یه خرم نمیگذرن





با این وضعیت تعطیلی که واسه اجلاس راه انداختن
ینی اگه سازمان ملل تو تهران بود موندم مردمو میخواستن کجاشون قایم کنن؟
حالا قایم کردن هیچی فک کنم کل سال تهران تعطیل بود
اصن مردم رو مینداختن بیرون
خو عاخه مگه سران قبایل آفریقائیم تدابیر امنیتی شدید میخوان؟
بابا اینا خیلیاشون شبا با پلنگ و کینکنگ میخوابن





در تمام دنیا ملت یا بی حجابند و یا با حجاب، فقط در ایران است که ملت بد حجابند





بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته
اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره
زمانیه که می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه





کل اقتصاد 120 کشور عضو عدم تعهد 14 درصد اقتصاد جهانه،
اقتصاد امریکا به تنهایی 25 درصد اقتصاد جهان
یعنی اگه یه وزیر خارجه امریکا میومد ایران برا ما سود بیشتری داشت تا این همه گدا گشنه





یه کاسه ای هست بهش میگن کاسه‌ی صبر
منتها من شک دارم که واقعا واسه من یکی کاسه باشه
فک کنم از این لگن قرمزاااااس





جمله ” اوکی ، بازم دست درد نکنه ” همون مودبانه ی خاک تو سرت ، بازم به هیچ دردی نخوردیه





عشق شيرازی
دلوم ميخاد برم بالوی يی كوه بلندی ازته دلوم باتموم وجودوم باصدوی بلند جاربزنم دوســـــت دارم .............. ولی حوصلم نمشه






دختره عکسش 300 تا لایک خورده،1200 تا کامنت داره
همچیه عکس تکمیل فقط یه چیز کم داره؟؟؟
لباس




به این نتیجه رسیدم که :
بهشت زیرپای مادران است
لایک و کامنت زیر پست دختران
ما مردا و پسرا هم کلا تو دنیای مجازی خیاریم.اون از بهشت اینم از اینترنت.





زندگی جان،عزیزم!اگه افتخار میدی چند قدمی باهام راه بیا






یادمه دوره دبیرستان به معلما میگفتیم آقا نمره ی نوزده و نیم رو بیست میدی؟اونام میگفتن آره ولی آخر سر که کارنامه رو میگرفتیم همه نمره ها زیر پنج بود حتی بعضی نمره ها منفی بودن یه چیزیم بدهکار میشدیم




بچه که بودم بابام منو میبرد حموم
قدیما بچه ها هم حجب و حیا حالیشون بود والا
کلی خجالت میکشیدم تا جلو ی بابام لخت میشدم و
به بابام میگفتم روشو اونور کنه و خداخدا میکردم زودتر تموم شه
اماالان بچه مو بردم حموم،لختش کردم بشورمش
همش نیشش بازه که هیچی،بی حیا برگشته به من میگه
پس چرا تو شرتتو در نمیاری ..؟


پیتوک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 14 / 6برچسب:, | | نویسنده : بهنام |
  • کد موزیک
  • فایاکس
  • تجسم عــشق